Samochody 4x4 » Aktualności » Toyota Land Cruiser 120 - premiera wersji rajdowej T2

Toyota Land Cruiser 120 - premiera wersji rajdowej T2
2009-05-21 - K. Spychalski Tagi: Toyota, Toyota Land Cruiser
15-tego maja miała miejsce oficjalna premiera pierwszego w Polsce Land Cruisera 120, przygotowanego w rajdowej specyfikacji T2.
Auto debiutuje w barwach teamu „Toyota Terratrek Competition” i jest obecnie jedynym tak profesjonalnie przygotowanym Land Cruiserem, który będzie reprezentować Polskę w światowym cyklu długodystansowych rajdów pustynnych, w tym w rajdzie Dakar 2010. Polska załoga Toyota Terratrek Competition w składzie Aleksander Sachanbiński i Arkadiusz Rabiega wystartuje w rajdzie Silk Way Rally we wrześniu tego roku. Będzie to pierwszy poważny sprawdzian możliwości zawodników i tego samochodu. Silk Way Rally to nowa impreza firmy A.S.O., organizatora największego i najtrudniejszego rajdu na świecie - Rajdu Dakar. To pokazuje prawdziwy cel teamu, którym jest udany start w najbliższej edycji tego najbardziej znanego i zarazem morderczo trudnego rajdu w 2010 roku.
Specyfikacja Land Cruiser 120 T2: Zawieszenie - 8 amortyzatorów ProFlex, 4 sprężyny, wzmocnienia wahaczy, osłony manszet i mocowań amortyzatorów.
Bezpieczeństwo - Klatka bezpieczeństwa zgodna z załącznikiem „J” F.I.A., fotele rajdowe, pasy sześciopunktowe, system gaśniczy, wyłącznik prądu.
Silnik / Skrzynia - 3.0 D4-D, 225 KM
Skrzynia - M/T, 6 biegów
Wyposażenie - 2 x kompresor, 4 trapy piaskowe, 2 do 4 kół zapasowych, zbiornik paliwa FT3, interkom, pojemniki na wodę, olej, części zapasowe, narzędzia, łopatki piaskowe, hydrauliczny podnośnik Hi-lift, wyposażenie bezpieczeństwa, 2 x metromierz.
Spalanie / Bak - Na odcinku specjalnym - 20 do 26 l/100 km. Pojemność baku - 300 l.
Auto debiutuje w barwach teamu „Toyota Terratrek Competition” i jest obecnie jedynym tak profesjonalnie przygotowanym Land Cruiserem, który będzie reprezentować Polskę w światowym cyklu długodystansowych rajdów pustynnych, w tym w rajdzie Dakar 2010. Polska załoga Toyota Terratrek Competition w składzie Aleksander Sachanbiński i Arkadiusz Rabiega wystartuje w rajdzie Silk Way Rally we wrześniu tego roku. Będzie to pierwszy poważny sprawdzian możliwości zawodników i tego samochodu. Silk Way Rally to nowa impreza firmy A.S.O., organizatora największego i najtrudniejszego rajdu na świecie - Rajdu Dakar. To pokazuje prawdziwy cel teamu, którym jest udany start w najbliższej edycji tego najbardziej znanego i zarazem morderczo trudnego rajdu w 2010 roku.
Specyfikacja Land Cruiser 120 T2: Zawieszenie - 8 amortyzatorów ProFlex, 4 sprężyny, wzmocnienia wahaczy, osłony manszet i mocowań amortyzatorów.
Bezpieczeństwo - Klatka bezpieczeństwa zgodna z załącznikiem „J” F.I.A., fotele rajdowe, pasy sześciopunktowe, system gaśniczy, wyłącznik prądu.
Silnik / Skrzynia - 3.0 D4-D, 225 KM
Skrzynia - M/T, 6 biegów
Wyposażenie - 2 x kompresor, 4 trapy piaskowe, 2 do 4 kół zapasowych, zbiornik paliwa FT3, interkom, pojemniki na wodę, olej, części zapasowe, narzędzia, łopatki piaskowe, hydrauliczny podnośnik Hi-lift, wyposażenie bezpieczeństwa, 2 x metromierz.
Spalanie / Bak - Na odcinku specjalnym - 20 do 26 l/100 km. Pojemność baku - 300 l.
źródło: Toyota
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Toyota Land Cruiser 120 - premiera wersji rajdowej T2
Podobne: Toyota Land Cruiser 120 - premiera wersji rajdowej T2




Podobne galerie: Toyota Land Cruiser 120 - premiera wersji rajdowej T2



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Toyota
Galerie zdjęć
Newsletter