Samochody 4x4 » Aktualności » Subaru Forester - Po prostu dojrzalszy

Subaru Forester - Po prostu dojrzalszy
2007-12-27 - K. Spychalski Tagi: Subaru, SUV, Subaru Forester
Przestronniejszy, praktyczniejszy i bardziej komfortowy - nowy Forester zapowiada się na bardzo udane auto. Pod jego maską znajdzie się także diesel!
Wiosną tego roku na europejskich drogach pojawi się trzecia generacja Forestera - wyraźnie dojrzalsza niż poprzednie wcielenia. Nowy model został opakowany w stonowane nadwozie z przednim pasem a la Impreza hatchback, linią boczną niczym z Mitsubishi Outlandera (apropo - głównego konkurenta Forestera) i tyłem z całkiem ciekawymi lampami. Dzięki znacznemu powiększeniu rozmiarów zewnętrznych, kabina wyraźnie zyskała na komforcie i przestronności. Podkreślić trzeba także ilość praktycznych rozwiązań zastosowanych we wnętrzu - mamy tu do dyspozycji m.in. przycisk samoczynnie składający kanapę czy przednie fotele z możliwością ustawienia w pozycji „do spania”. Design kokpitu stanowi atrakcyjna „fala” charakterystyczna dla nowych Subaru. Diesel pod maską i inteligentne rozwiązania w podwoziu
Pod maską pojawią się zapewne jednostki 2.0/150 KM i 2.5/230 KM (z turbodoładowaniem). Pod koniec roku koncern zapowiada także… silnik wysokoprężny! Dla zagorzałych fanów Subaru jest to oczywiście zła wiadomość, ale na rynku SUV-ów diesel jest bezsprzecznie koniecznością. Teraz pora na najciekawszy element nowego Forestera - podwozie. Znajdziemy w nim nowe, wielowahaczowe zawieszenie, zapewniające sportowe właściwości jezdne i przyzwoity komfort resorowania. Nie zabrakło także napędu na cztery koła. Permamenty mechanizm Subaru zaopatrzono w układ SI Drive, pozwalający wybrać jeden z trybów pracy (Intelligent, Sport oraz Sport Sharp) i czekać na błyskawiczną reakcję elektroniki kontrolującą pracę silnika, skrzyni biegów i zawieszenia. Na ceny i standardy dotyczące nowego modelu, musimy jeszcze cierpliwie poczekać.
Wiosną tego roku na europejskich drogach pojawi się trzecia generacja Forestera - wyraźnie dojrzalsza niż poprzednie wcielenia. Nowy model został opakowany w stonowane nadwozie z przednim pasem a la Impreza hatchback, linią boczną niczym z Mitsubishi Outlandera (apropo - głównego konkurenta Forestera) i tyłem z całkiem ciekawymi lampami. Dzięki znacznemu powiększeniu rozmiarów zewnętrznych, kabina wyraźnie zyskała na komforcie i przestronności. Podkreślić trzeba także ilość praktycznych rozwiązań zastosowanych we wnętrzu - mamy tu do dyspozycji m.in. przycisk samoczynnie składający kanapę czy przednie fotele z możliwością ustawienia w pozycji „do spania”. Design kokpitu stanowi atrakcyjna „fala” charakterystyczna dla nowych Subaru. Diesel pod maską i inteligentne rozwiązania w podwoziu
Pod maską pojawią się zapewne jednostki 2.0/150 KM i 2.5/230 KM (z turbodoładowaniem). Pod koniec roku koncern zapowiada także… silnik wysokoprężny! Dla zagorzałych fanów Subaru jest to oczywiście zła wiadomość, ale na rynku SUV-ów diesel jest bezsprzecznie koniecznością. Teraz pora na najciekawszy element nowego Forestera - podwozie. Znajdziemy w nim nowe, wielowahaczowe zawieszenie, zapewniające sportowe właściwości jezdne i przyzwoity komfort resorowania. Nie zabrakło także napędu na cztery koła. Permamenty mechanizm Subaru zaopatrzono w układ SI Drive, pozwalający wybrać jeden z trybów pracy (Intelligent, Sport oraz Sport Sharp) i czekać na błyskawiczną reakcję elektroniki kontrolującą pracę silnika, skrzyni biegów i zawieszenia. Na ceny i standardy dotyczące nowego modelu, musimy jeszcze cierpliwie poczekać.
źródło: Tekst: autor; zdjęcia: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Subaru Forester - Po prostu dojrzalszy
Podobne: Subaru Forester - Po prostu dojrzalszy




Podobne galerie: Subaru Forester - Po prostu dojrzalszy


Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Subaru
Galerie zdjęć
Newsletter