Samochody 4x4 » Aktualności » Isuzu D-Max pierwszym modelem w polskiej ofercie marki

Isuzu D-Max pierwszym modelem w polskiej ofercie marki
2009-06-26 - K. Spychalski Tagi: Isuzu, Pickup, Premiery, Isuzu D-Max
W czerwcu działalność operacyjną rozpoczęło ISUZU Automotive Polska. Firma będzie dystrybutorem pojazdów obecnego od ponad 70 lat na rynku motoryzacyjnym japońskiego koncernu Isuzu Motor Ltd. To światowy lider w zakresie technologii produkcji silników diesla oraz samochodów dostawczych, ciężarowych i autobusów.
Na razie na polski rynek przewidziano pick-upa Isuzu D-Max. Pod tym określeniem kryje się cała gama możliwości dostosowania samochodu do potrzeb klienta. Poczynając od rożnych silników, system napędu i zabudowy nadwozia. ISUZU D-MAX występuje w ponad 16 wersjach. Do wyboru są krótka, przedłużona i podwójna kabina pasażerska, które mogą być napędzane silnikami turbodiesel z intercoolerem o pojemności 2.5 lub 3.0 litra. Dostępny jest napęd 2WD lub 4WD.
Dzięki dużemu zróżnicowaniu wersji, klienci mogą wybierać pomiędzy typowym samochodem do pracy, a komfortowo wyposażonym, który sprawdzi się także w trakcie wyjazdów wakacyjnych oraz doskonale spisuje się na polskich drogach, które jak wiemy wciąż wymagają nakładów inwestycyjnych.“ - powiedział Jacek Witkowski, Country Manager ISUZU Automotive Polska.
Firma zamierza oprzeć sieć salonów i serwisów o dealerów wielomarkowych. Możliwa jest także współpraca z dystrybutorami maszyn budowlanych i rolniczych, gdyż ten segment jest dla firmy szczególnie ważny. W działaniach sprzedażowych Isuzu będzie koncentrować się na segmencie małych firm, ale również na flotach firm budowlanych i rynku rolniczym.ISUZU Automotive Polska jest oddziałem w Polsce belgijskiej spółki akcyjnej - Isuzu Benelux, której większościowym udziałowcem jest Grupa Alcopa - znaczący dystrybutor wielu marek samochodów osobowych, użytkowych, motocykli, a także wyposażenia biur na rynku krajów Beneluksu.
D-MAX, informacje produktowe:- 3 wersje kabiny - krótka, przedłużona i podwójna - pozwalające na jazdę od 2 do 5 osób;
- 2 wersje napędu - 2WD, napęd na tył oraz 4WD, napęd na obie osie
- ładowność powyżej 1 tony - (dopuszczalna ładowność 1.141-1.320 kg);
- uciąg 3 tony dla aut z napędem 4WD oraz 2,5 tony dla aut z napędem na tylną oś
- całkowicie oddzielona przestrzeń ładunkowa od pasażerskiej, zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo pasażerów;
- ramowa konstrukcja, kąt natarcia wynosi: 34,6 st., a kąt zejścia: 23,3 st.;
- najniższe auto w swojej klasie przy zachowaniu dużego prześwitu (19,5 cm dla wersji 2WD, i 22,5 cm dla 4WD), co znacząco wpływa na prowadzenie samochodu na zakrętach i jazdę przy silnych podmuchach wiatru, dzięki obniżonemu środkowi ciężkości.
SILNIKI:Budowa silników jak i całego D-MAX’a - jest obliczona na długowieczność, czego przykładem może być fakt, że przekładnia łańcuchowa rozrządu, wymaga serwisu co 200.000 km. Znane są przykłady z innych rynków, gdzie pojazdy osiągają przebiegi rzędu 700.000 km.
- Wysokoprężny silnik o pojemności 3.0 litrów, common rail (4JJ1-TC).
Silnik dysponuje 163 KM i 360 Nm w zakresie od 1500 do 3000 obrotów. Niskie spalanie (od 7,4l w cyklu mieszanym - pojedyncza kabina, 8,0l- podwójna kabina, 8,1l - rozszerzona kabina).- Wysokoprężny silnik o pojemności 2.5 litra, common rail (4JK1-TC).
136 KM i 294 Nm w zakresie od 1500 do 3200 obrotów Emisja CO2 - 217 gramów/km
NAPĘD:
Dostępne są 2 wersje, z napędem na oś tylną - 2WD i 4WD. Napęd 4WD jest wyposażony w system „Shift on the fly” umożliwiający zmianę 2WD / 4WD przy prędkości do 100 km/h za pomocą jednego przycisku. Auto posiada reduktor umożliwiający pracę w ciężkim terenie oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (limited slip differential) zapewniający doskonałą przyczepność podczas jazdy po śliskiej nawierzchni.SKRZYNIA BIEGÓW:
Automatyczna skrzynia biegów w pojazdach z silnikiem 3,0l - w modelu z rozszerzoną kabiną; przycisk trybu wzmocnionego „Power” - zapewnia zmianę biegów przy wyższej prędkości obrotowej silnika; przycisk „3rd” - umożliwia ruszenie z trzeciego biegu na śliskich i błotnistych nawierzchniach; skrzynia biegów jest dostosowana do dużych obciążeń
BEZPIECZEŃSTWO:- ABS (Anti-lock Braking System) zapobiega blokowaniu się kół podczas hamowania awaryjnego;
- EBD (Electronic Brake-force Distribution - elektroniczny rozdział siły hamowania) dostosowuje proporcję siły hamowania przednich i tylnych kół do rodzaju załadunku, dając poczucie większej kontroli w każdych warunkach jezdnych;
- Konstrukcja lamp przednich nowej generacji oparta jest o system PES (Projector Ellipsoid System), który polepsza jasność i widoczność oraz zasięg reflektorów
- Dwie przednie poduszki powietrzne, 3-punktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa z napinaczem.
D-MAX, informacje produktowe:- 3 wersje kabiny - krótka, przedłużona i podwójna - pozwalające na jazdę od 2 do 5 osób;
- 2 wersje napędu - 2WD, napęd na tył oraz 4WD, napęd na obie osie
- ładowność powyżej 1 tony - (dopuszczalna ładowność 1.141-1.320 kg);
- uciąg 3 tony dla aut z napędem 4WD oraz 2,5 tony dla aut z napędem na tylną oś
- całkowicie oddzielona przestrzeń ładunkowa od pasażerskiej, zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo pasażerów;
- ramowa konstrukcja, kąt natarcia wynosi: 34,6 st., a kąt zejścia: 23,3 st.;
- najniższe auto w swojej klasie przy zachowaniu dużego prześwitu (19,5 cm dla wersji 2WD, i 22,5 cm dla 4WD), co znacząco wpływa na prowadzenie samochodu na zakrętach i jazdę przy silnych podmuchach wiatru, dzięki obniżonemu środkowi ciężkości.
SILNIKI:Budowa silników jak i całego D-MAX’a - jest obliczona na długowieczność, czego przykładem może być fakt, że przekładnia łańcuchowa rozrządu, wymaga serwisu co 200.000 km. Znane są przykłady z innych rynków, gdzie pojazdy osiągają przebiegi rzędu 700.000 km.
- Wysokoprężny silnik o pojemności 3.0 litrów, common rail (4JJ1-TC).
Silnik dysponuje 163 KM i 360 Nm w zakresie od 1500 do 3000 obrotów. Niskie spalanie (od 7,4l w cyklu mieszanym - pojedyncza kabina, 8,0l- podwójna kabina, 8,1l - rozszerzona kabina).- Wysokoprężny silnik o pojemności 2.5 litra, common rail (4JK1-TC).
136 KM i 294 Nm w zakresie od 1500 do 3200 obrotów Emisja CO2 - 217 gramów/km
NAPĘD:
Dostępne są 2 wersje, z napędem na oś tylną - 2WD i 4WD. Napęd 4WD jest wyposażony w system „Shift on the fly” umożliwiający zmianę 2WD / 4WD przy prędkości do 100 km/h za pomocą jednego przycisku. Auto posiada reduktor umożliwiający pracę w ciężkim terenie oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (limited slip differential) zapewniający doskonałą przyczepność podczas jazdy po śliskiej nawierzchni.SKRZYNIA BIEGÓW:
Automatyczna skrzynia biegów w pojazdach z silnikiem 3,0l - w modelu z rozszerzoną kabiną; przycisk trybu wzmocnionego „Power” - zapewnia zmianę biegów przy wyższej prędkości obrotowej silnika; przycisk „3rd” - umożliwia ruszenie z trzeciego biegu na śliskich i błotnistych nawierzchniach; skrzynia biegów jest dostosowana do dużych obciążeń
BEZPIECZEŃSTWO:- ABS (Anti-lock Braking System) zapobiega blokowaniu się kół podczas hamowania awaryjnego;
- EBD (Electronic Brake-force Distribution - elektroniczny rozdział siły hamowania) dostosowuje proporcję siły hamowania przednich i tylnych kół do rodzaju załadunku, dając poczucie większej kontroli w każdych warunkach jezdnych;
- Konstrukcja lamp przednich nowej generacji oparta jest o system PES (Projector Ellipsoid System), który polepsza jasność i widoczność oraz zasięg reflektorów
- Dwie przednie poduszki powietrzne, 3-punktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa z napinaczem.
źródło: Isuzu
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Isuzu D-Max pierwszym modelem w polskiej ofercie marki
Isuzu D-Max pierwszym modelem w polskiej ofercie marki
retox 2013-11-06 19:29
po namowach sprzedawcy kupiliśmy 1-ego D-maxa do firmy i na razie sprawdza się swietnie, szczególnie zima... ponad 40tys przejechane i poza paliwem i przeglądami zero dodatkowych kosztów... i nawet spalanie b. rozsądne jak na tak duzy samochod - średnio ok. 8l, wiec niejedna osobowka może się zawstydzić...
Podobne: Isuzu D-Max pierwszym modelem w polskiej ofercie marki




Podobne galerie: Isuzu D-Max pierwszym modelem w polskiej ofercie marki
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć