Samochody 4x4  »  Aktualności  »  Honda CR-V otrzymuje "Laur Klienta 2009"
Nowa Honda CR-V po face liftingu 2010

Honda CR-V otrzymuje "Laur Klienta 2009"

2010-02-18 - K. Spychalski     Tagi: Honda, SUV, Plebiscyty, Honda CR-V
Honda CR-V zdobyła I miejsce w piątej edycji programu „LAUR KLIENTA 2009” w kategorii "Samochody terenowe". "Laur Klienta/Konsumenta" to największy program konsumencki w kraju, zakrojony na skalę ogólnopolską - sondaż, którego wyniki dają obraz popularności danego produktu w jego kategorii. Tytuł nadany modelowi CR-V przez organizatora konkursu, w rzeczywistości przyznany został przez  polskich konsumentów. Jest on potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o SUV-ie marki Honda oraz formą jego zbiorowej rekomendacji. W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie, dodatku w Rzeczpospolitej. Ankietę przeprowadziła Grupa Media Partner, wydawca m.in. Rzeczy o Biznesie, w największych miastach w Polsce. Pytania zadawane były zarówno podczas bezpośrednich rozmów z klientami, jak i wywiadów telefonicznych, przy czym badanie powtarzano raz w miesiącu, przez pół roku.
Oceniana była przede wszystkim znajomość produktu, jakość, innowacyjność, przywiązanie klienta do marki, chęć rekomendacji znajomym oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.



źródło: Honda

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Honda CR-V otrzymuje "Laur Klienta 2009"