Samochody 4x4 » Aktualności » Honda CR-V otrzymuje "Laur Klienta 2009"

Honda CR-V otrzymuje "Laur Klienta 2009"
2010-02-18 - K. Spychalski Tagi: Honda, SUV, Plebiscyty, Honda CR-V
Honda CR-V zdobyła I miejsce w piątej edycji programu „LAUR KLIENTA 2009” w kategorii "Samochody terenowe". "Laur Klienta/Konsumenta" to największy program konsumencki w kraju, zakrojony na skalę ogólnopolską - sondaż, którego wyniki dają obraz popularności danego produktu w jego kategorii.
Zobacz także: Honda CR-V po liftingu - galeria »Tytuł nadany modelowi CR-V przez organizatora konkursu, w rzeczywistości przyznany został przez polskich konsumentów. Jest on potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o SUV-ie marki Honda oraz formą jego zbiorowej rekomendacji.
W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie, dodatku w Rzeczpospolitej. Ankietę przeprowadziła Grupa Media Partner, wydawca m.in. Rzeczy o Biznesie, w największych miastach w Polsce. Pytania zadawane były zarówno podczas bezpośrednich rozmów z klientami, jak i wywiadów telefonicznych, przy czym badanie powtarzano raz w miesiącu, przez pół roku.
Oceniana była przede wszystkim znajomość produktu, jakość, innowacyjność, przywiązanie klienta do marki, chęć rekomendacji znajomym oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.
Zobacz także: Honda CR-V po liftingu - galeria »
źródło: Honda
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Honda CR-V otrzymuje "Laur Klienta 2009"
Podobne: Honda CR-V otrzymuje "Laur Klienta 2009"




Podobne galerie: Honda CR-V otrzymuje "Laur Klienta 2009"
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Honda
Galerie zdjęć
Newsletter