Samochody 4x4 » Aktualności » Outlander i ASX wodą na młyn Mitsubishi w Polsce
Outlander i ASX wodą na młyn Mitsubishi w Polsce
2010-12-09 - M. Zabolski Tagi: Mitsubishi, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi L200, Mitsubishi Pajero, Rekordy, Rynek, Mitsubishi ASX, Sprzedaż, Japońskie samochody
Po raz pierwszy w historii, Mitsubishi przegoniło swoich głównych japońskich konkurentów Hondę i Nissana pod względem liczby sprzedanych aut w jednym miesiącu. Swój rekord marka spod znaku Trzech Diamentów osiągnęła w listopadzie, notując ponad 14% wzrost sprzedaży. W przedostatni miesiąc 2010 r. do ich klientów trafiło 1319 nowych aut, przy 1281 Nissana i 1076 Hondy. To według badania przeprowadzonego przez IBRM Samar, dało drugie miejsce za niekwestionowanym liderem, Toyotą.
Dobry rezultat Mitsubishi zawdzięcza głównie modelowi Outlander, który od kwietnia 2009 r. jest numerem 1 wśród SUV-ów, sprzedawanych nad Wisłą. Samochód w ciągu 11 miesięcy kupiono w ilości 3065 sztuk, z czego 427 w samym listopadzie.
Drugie miejsce zajął nowy crossover, Mitsubishi ASX. W ubiegłym miesiącu dzięki 364 nabywcom, prześcignął nawet popularnego Lancera. W blisko całorocznym rozrachunku auto plasuje się na 3. stopniu podium (właśnie za Lancerem - 2606 egzemplarzy). To imponujący wynik, zważywszy na to, że w ofercie jest dopiero od lipca i od tamtego czasu zdecydowało się na niego 1221 klientów. Zainteresowanie ASX-em wciąż rośnie, a zamówienia przekraczają terminy dostaw. Mitsubishi może pochwalić się także najbardziej rozchwytywanym pickupem, mimo niedużej popularności w Polsce. Model L200 zanotował wzrost sprzedaży o 6%, poprzez sprzedanie 561 sztuk, choć głównie nie do klientów indywidualnych, a instytucji, np. firm budowlanych, z sektora energetycznego, służb ratowniczych i leśnych czy małych przedsiębiorstw.
Wciąż nie maleje zainteresowanie także terenową legendą marki, Mitsubishi Pajero, które w listopadzie zyskało trzykrotnie więcej klientów, niż w tym samym miesiącu przed rokiem, plasując się na 5. miejscu za osobowym Coltem.
Drugie miejsce zajął nowy crossover, Mitsubishi ASX. W ubiegłym miesiącu dzięki 364 nabywcom, prześcignął nawet popularnego Lancera. W blisko całorocznym rozrachunku auto plasuje się na 3. stopniu podium (właśnie za Lancerem - 2606 egzemplarzy). To imponujący wynik, zważywszy na to, że w ofercie jest dopiero od lipca i od tamtego czasu zdecydowało się na niego 1221 klientów. Zainteresowanie ASX-em wciąż rośnie, a zamówienia przekraczają terminy dostaw. Mitsubishi może pochwalić się także najbardziej rozchwytywanym pickupem, mimo niedużej popularności w Polsce. Model L200 zanotował wzrost sprzedaży o 6%, poprzez sprzedanie 561 sztuk, choć głównie nie do klientów indywidualnych, a instytucji, np. firm budowlanych, z sektora energetycznego, służb ratowniczych i leśnych czy małych przedsiębiorstw.
źródło: MMC Car Polska
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
2
Komentarze do:
Outlander i ASX wodą na młyn Mitsubishi w Polsce
Podobne: Outlander i ASX wodą na młyn Mitsubishi w Polsce



Podobne galerie: Outlander i ASX wodą na młyn Mitsubishi w Polsce



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Mitsubishi
Newsletter
Galerie zdjęć