Samochody 4x4 » Aktualności » Transgothica 2010 - informacja po II etapie

Wczorajszy dzień był najdłuższy pod względem odcinków specjalnych. Toyota spisuje się dobrze. Osiągnęliśmy najlepszy czas na czwartym OS-ie, a po drugim etapie zajmujemy czwarte miejsce w klasie.
Pogoda poprawiła się - już nie padało - więc jeździło się dużo lepiej niż w poniedziałek. Liczymy na dobre wyniki także na dzisiejszym etapie rozgrywanym w okolicach Koronowa. Nasze auto rajdowe to Toyota Land Cruiser 90, rok 2002, silnik 3000 turbo diesel D4D, moc po tuningu 209 KM, moment obrotowy 470 Nm/1800 obr/min, zawieszenie King z pełną regulacją twardości sprężyn i amortyzatorów, auto wykonane zgodnie ze specyfikacją rajdową FIA ( załącznik J ) i mogące brać udział w rajdach typu RMPST czy Baja. Waga auta to 1780 kg.
Pogoda poprawiła się - już nie padało - więc jeździło się dużo lepiej niż w poniedziałek. Liczymy na dobre wyniki także na dzisiejszym etapie rozgrywanym w okolicach Koronowa. Nasze auto rajdowe to Toyota Land Cruiser 90, rok 2002, silnik 3000 turbo diesel D4D, moc po tuningu 209 KM, moment obrotowy 470 Nm/1800 obr/min, zawieszenie King z pełną regulacją twardości sprężyn i amortyzatorów, auto wykonane zgodnie ze specyfikacją rajdową FIA ( załącznik J ) i mogące brać udział w rajdach typu RMPST czy Baja. Waga auta to 1780 kg.
źródło: eXpedycja.pl
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Transgothica 2010 - informacja po II etapie
Podobne: Transgothica 2010 - informacja po II etapie



Podobne galerie: Transgothica 2010 - informacja po II etapie
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć