Samochody 4x4 » Aktualności » Prohun 500 zakończony - Sobecki i Marton zajmują 2. miejsce w klasie T1 Diesel
Prohun 500 zakończony - Sobecki i Marton zajmują 2. miejsce w klasie T1 Diesel
2010-07-19 - K. Spychalski Tagi: Rajdy terenowe
Konrad Sobecki i Rafał Marton awansowali w ostatnim dniu zawodów, zajęli 2 miejsce w klasie T1 Diesel i 8 w generalce. W niedzielę rozegrano cztery odcinki specjalne w dwóch pętlach. Pomimo zapowiedzi opady deszczu nie nastąpiły, a temperatura od rana sięgała 35 stopni.
W końcowym dniu zawodów nie zmieniła się kolejność wśród czołowej trójki zawodników. Balazs Szalay dowiózł zwycięstwo do mety, wyprzedzając znanego z serii WRC Erika Korde (+01'40") i Karoly'ego Fazekasa (+07'40"). Załoga Tamextreme zajęła najwyższą lokatę spośród startujących trzech polskich ekip. Konrad Sobecki zadebiutował na rajdowych trasach u boku doświadczonego pilota - Rafała Martona w sprawdzonym Mitsubishi Pajero Diesel, przygotowanym przez czeską stajnię Offroadsport.cz.
Konrad Sobecki - To był bardzo ciekawy rajd, świetnie zorganizowany, szybki i bardzo męczący. Było upalnie, temperatura dochodziła do 40 stopni. Podróżowaliśmy bez większych niespodzianek, samochód przygotowany przez Mirka Zapletala spisywał się rewelacyjnie. Start w Prohun 500 potraktowaliśmy jako trening i naukę, myślę że wszystkie założenia zrealizowaliśmy i cel został osiągnięty. Jestem bardzo zadowolony i chciałby podziękować moim sponsorom, którymi byli: TFI Investors, Moris Sport, Producent Trawnik, Tamex Obiekty Sportowe.
Rafał Marton - Konrada Sobeckiego po raz pierwszy spotkałem wiosną ubiegłego roku i to była zadziwiająca sytuacja. Ten facet o rajdach nie wiedział nic oprócz tego, że chce w nich startować. Po jakimś czasie postanowiliśmy, że będziemy współpracować i po piętnastu miesiącach doszło do pierwszego, prawdziwego startu, w poważnym rajdzie.
Dziś na całkiem niezłej pozycji ukończyliśmy Baja Prohun 500 i jestem tym bardzo usatysfakcjonowany, bo to uwieńczenie naszych długotrwałych przygotowań i w tej chwili widzę, że to miało sens.
Piąta runda FIA CEZ odbyła się na Węgrzech w okolicach miasta Gyula. W ciągu trzech dni rywalizacji zawodnicy pokonali 17 odcinków specjalnych o łącznej długości 520 kilometrów. Strefa serwisowa została zlokalizowana w centrum miasta, a całemu wydarzeniu towarzyszyły imprezy okolicznościowe i koncerty. Rajd jak co roku zgromadził silną stawkę z Europy Centralnej, konkurowali kierowcy z Węgier, Czech i Polski.
W końcowym dniu zawodów nie zmieniła się kolejność wśród czołowej trójki zawodników. Balazs Szalay dowiózł zwycięstwo do mety, wyprzedzając znanego z serii WRC Erika Korde (+01'40") i Karoly'ego Fazekasa (+07'40"). Załoga Tamextreme zajęła najwyższą lokatę spośród startujących trzech polskich ekip. Konrad Sobecki zadebiutował na rajdowych trasach u boku doświadczonego pilota - Rafała Martona w sprawdzonym Mitsubishi Pajero Diesel, przygotowanym przez czeską stajnię Offroadsport.cz.
Konrad Sobecki - To był bardzo ciekawy rajd, świetnie zorganizowany, szybki i bardzo męczący. Było upalnie, temperatura dochodziła do 40 stopni. Podróżowaliśmy bez większych niespodzianek, samochód przygotowany przez Mirka Zapletala spisywał się rewelacyjnie. Start w Prohun 500 potraktowaliśmy jako trening i naukę, myślę że wszystkie założenia zrealizowaliśmy i cel został osiągnięty. Jestem bardzo zadowolony i chciałby podziękować moim sponsorom, którymi byli: TFI Investors, Moris Sport, Producent Trawnik, Tamex Obiekty Sportowe.
Rafał Marton - Konrada Sobeckiego po raz pierwszy spotkałem wiosną ubiegłego roku i to była zadziwiająca sytuacja. Ten facet o rajdach nie wiedział nic oprócz tego, że chce w nich startować. Po jakimś czasie postanowiliśmy, że będziemy współpracować i po piętnastu miesiącach doszło do pierwszego, prawdziwego startu, w poważnym rajdzie.
Piąta runda FIA CEZ odbyła się na Węgrzech w okolicach miasta Gyula. W ciągu trzech dni rywalizacji zawodnicy pokonali 17 odcinków specjalnych o łącznej długości 520 kilometrów. Strefa serwisowa została zlokalizowana w centrum miasta, a całemu wydarzeniu towarzyszyły imprezy okolicznościowe i koncerty. Rajd jak co roku zgromadził silną stawkę z Europy Centralnej, konkurowali kierowcy z Węgier, Czech i Polski.
źródło: informacja prasowa
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Prohun 500 zakończony - Sobecki i Marton zajmują 2. miejsce w klasie T1 Diesel
Podobne: Prohun 500 zakończony - Sobecki i Marton zajmują 2. miejsce w klasie T1 Diesel



Podobne galerie: Prohun 500 zakończony - Sobecki i Marton zajmują 2. miejsce w klasie T1 Diesel
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć