Samochody 4x4  »  Aktualności  »  Kia Sportage - reklama TV w rytmie hip-hopu
Nowa Kia Sportage 2010

Kia Sportage - reklama TV w rytmie hip-hopu

2010-08-19 - K. Spychalski     Tagi: Kia, SUV, Kia Sportage, Reklama
Jeszcze do niedawna modele marki Kia jednoznacznie kojarzyliśmy z nudnymi autami o nazbyt przeciętnym charakterze. Najnowsze produkty koreańskiej firmy pokazują jednak, że również Kia może być nietuzinkowa.
Radykalną zmianę swojego wizerunku, Kia podkreśla jednak nie tylko poprzez serwowanie coraz to nowych modeli. Ważnym elementem pokazania swoich produktów z jak najlepszej strony jest odpowiednia reklama. Widzieliśmy już kilka oryginalnych filmików z Soulem w roli głównej, tym razem możemy zobaczyć, w jaki sposób Kia promuje nowego Sportage’a. Reklama TV, którą prezentujemy powyżej, została opracowana przez australijski oddział Kii.
Choć głównym elementem reklamy jest nowy SUV koreańskiej firmy, warto zwrócić uwagę na nietypowe tło promocyjnego video. W materiale został wykorzystany hip-hopowy utwór „The Message” z 1982 roku.
Musimy przyznać, że Kia wciąż nas pozytywnie zaskakuje. Takie modele jak Venga, Optima czy właśnie Sportage jasno pokazują, że konkurencja (zarówno azjatycka, jak i europejska) powinna poważnie traktować „kijanki”.



źródło: Autoblog; video: MotoTUBE

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Kia Sportage - reklama TV w rytmie hip-hopu

Galerie zdjęć
Newsletter