
Jeep Patriot - Teraz bez udziwnień
Do polskiej oferty Jeepa dołączył właśnie kolejny model - Patriot. Technicznie jest bliźniakiem Compassa, jednak stylistycznie mocno się od niego różni. I według mnie - bardzo dobrze! Dlaczego? Bo Jeep powinien pozostać Jeepem, a nie zamieniać się w udziwnionego, wyoblonego SUV-a. Wnętrza obu aut są za to praktycznie identyczne. Ich prosty, funkcjonalny charakter oraz niezła przestronność sprzyjają wygodzie podróży. Ciekawymi pomysłami są wyjmowana latarka, schowek na komórkę i panel głośnikowy na wewnętrznej stronie tylnej klapy. Pod maskę trafił volkswagenowski diesel o pojemności dwóch litrów i mocy 140 KM. Zapewnia on niezłe przyspieszenie (11 s do „setki”) i całkiem przyzwoite spalanie (średnio 7 l/100 km). W terenie pomocny okazuje się wysoki moment obrotowy (310 Nm) oraz, oczywiście, napęd 4x4.
Inteligentne rozwiązania
Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.