Samochody 4x4 » Aktualności » AEV Outpost II, czyli terenowy kamper na bazie Jeepa Wranglera

AEV Outpost II, czyli terenowy kamper na bazie Jeepa Wranglera
2018-10-18 - J. Kruczek Tagi: Jeep Wrangler, Jeep, AEV, 4x4, Kamper
American Expedition Vehicles (AEV) postanowiło uhonorować odchodzącą generację Jeepa Wranglera. W tym celu powstał imponujący kamper na bazie kultowej terenówki. Projekt nosi nazwę Outpost II.
Outpost II opiera się o podobne założenia co pierwszy Outpost. Ten powstał w 2006 roku w ramach uczczenia wejścia do produkcji Wranglera JK. Nowy kamper został zbudowany na bazie Wranglera Unlimited. Rozstaw osi pozostał seryjny, ale AEV wydłużyło ramę, aby solidnie osadzić na niej część noclegową. Tylną kabinę wykonano w dużej mierze z włókna szklanego. Umieszczono w niej panele słoneczne oraz automatycznie rozkładany dach z wbudowanym namiotem. We wnętrzu znalazły się wszystkie potrzebne elementy, jak wyposażenie kuchenne z lodówką i zamrażarką. Mimo stosunkowo niewielkich gabarytów nie zabrakło miejsca na kanapę zmieniającą się w łóżko. Wyposażenie obejmuje 83,2-litrowy zbiornik na wodę, system podgrzewania wody czy kompresor powietrza. Cała dodatkowa konstrukcja waży 350 kg. AEV zadbał przez to o wzmocniony układ zawieszenia oraz wydajniejsze hamulce. Standardowy silnik został zastąpiony przez jednostkę 5,7 l HEMI V8. Firma nie zdradziła jednak szczegółów na temat specyfikacji. Outpost II korzysta ze zderzaka AEV, dodatkowej wyciągarki, opon BFGoodrich KM3 Mud-Terrain oraz z dodatkowego oświetlenia LED. Pojazd zadebiutował jako koncept i na razie nie ma planów na jego produkcję.
Outpost II opiera się o podobne założenia co pierwszy Outpost. Ten powstał w 2006 roku w ramach uczczenia wejścia do produkcji Wranglera JK. Nowy kamper został zbudowany na bazie Wranglera Unlimited. Rozstaw osi pozostał seryjny, ale AEV wydłużyło ramę, aby solidnie osadzić na niej część noclegową. Tylną kabinę wykonano w dużej mierze z włókna szklanego. Umieszczono w niej panele słoneczne oraz automatycznie rozkładany dach z wbudowanym namiotem. We wnętrzu znalazły się wszystkie potrzebne elementy, jak wyposażenie kuchenne z lodówką i zamrażarką. Mimo stosunkowo niewielkich gabarytów nie zabrakło miejsca na kanapę zmieniającą się w łóżko. Wyposażenie obejmuje 83,2-litrowy zbiornik na wodę, system podgrzewania wody czy kompresor powietrza. Cała dodatkowa konstrukcja waży 350 kg. AEV zadbał przez to o wzmocniony układ zawieszenia oraz wydajniejsze hamulce. Standardowy silnik został zastąpiony przez jednostkę 5,7 l HEMI V8. Firma nie zdradziła jednak szczegółów na temat specyfikacji. Outpost II korzysta ze zderzaka AEV, dodatkowej wyciągarki, opon BFGoodrich KM3 Mud-Terrain oraz z dodatkowego oświetlenia LED. Pojazd zadebiutował jako koncept i na razie nie ma planów na jego produkcję.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
AEV Outpost II, czyli terenowy kamper na bazie Jeepa Wranglera
Podobne: AEV Outpost II, czyli terenowy kamper na bazie Jeepa Wranglera




Podobne galerie: AEV Outpost II, czyli terenowy kamper na bazie Jeepa Wranglera



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Jeep
Newsletter
Galerie zdjęć